    From: Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PZ w TPSA
    Date: Wed, 18 Sep 2002 20:53:01 +0200

    AMRA wrote:
    > W TPSA wysylaja druczek PZ do domu - tel. 0 800 508018 - tak jak mi Pan
    > powiedzial - mozna oplacac nawet, jesli telefon nie jest zarejestrowany na
    > platnika :)

    Ok, ale czy ten druczek mozna tak po prostu odeslac, czy trzeba zaniesc
    osobiscie i walczyc z b... bokistkami ?
    Ostatnio uslyszalem, ze 1. Nie ma takiego banku, 2. Ze to pewnie jakis
    nowy bank, 3. Ze faktycznie jest taki bank, ale tpsa nie ma z nimi
    podpisanej umowy (po 10 min. stukania Bokistki w klawiature), 4. Ze na
    2 numery potrzebne sa 2 druki, 5. Ze nie mam dowodu osobistego
    wlasciciela rachunku - telefon jest na firme - dzialalnosc gospodarcza.
    Zapytana, po kie licho jej ten dowod, skoro na druku jest i podpis taki
    sam jak na karcie w banku, i pieczatka, i jak chce to moge jej te
    pieczatke na czole przystawic, bokistka odpowiedziala, ze musi byc i
    juz. Tu sie niestety poddalem.

    pozdrawiam,

    mirek