  • Data: 2010-06-21 07:26:15
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: "argon1953" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .... dlaczego ruscy nie wpuścili na teren tragedi naszych
    archeologów ?.
    Bo się na niczym nie znają a wykopki są na jesień

    dlaczego ekipa Donka tak bardzo gra w chuja w kwestii powołania
    międzynarodowej komisji ....?.
    Ponieważ wie,że to na rozkaz kaczora wydarzzył się wypadek i nic innego nie
    można znaleźć.To wiedzą wszyscy ludzie,którzy mają IQ ponad 90 ,a ruscy
    ,gdyby chcieli to wypadek upozorowaliby w Wwie.Bo to jednak KGB jest
    najlepszym wywiadem ,nawet przet watykańskim.

    Wyjaśnisz mi Sławcio jakoś łaopatologicznie po co PO głosowała przeciw
    komisji ?
    Z powyższych powodów i aby wreszcie skończyć bezsensowną wojnę z Rosją,która
    kosztuje nas gospodarczo kilka miliardów dolców corocznie.Dość tych
    idiotyzmów w imie 19wiecznego patriotyzmu,wyimaginowanego
    zagrożenia.Ludzi,którzy wyimigrowali na zmywaki za zachodnią granicę nie
    radzac sobie w Polsce , trzeba przestać słuchać.To polski folklor.Endriu,
    widać po wypowiedziach, wraz z kilkoma innymi na tej liście należy do tępej
    prawicy pro PIS owskiej/nie mylić z korwinowska/.Większośc tych ociężałych
    umysłowo ludzi pochosdzi z rodzin robotniczo-chłopskich rodzin ,które nie
    miały kasy na kształcenie dzieci/nie mylić z ukończeniem studiów,bo na to
    dawała komuna/

    PS
    Nigdy nie należałem do żadnej partii politycznej a jakiś czas byłem w
    Solidarności.Do czasu aż zorientowałem się,że najmądrzejsi dawno już
    odeszli.