  • Data: 2010-06-21 07:27:42
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " sys29"

    > W drugiej turze nie będę głosował. Nie potrafię zidentyfikować
    > "mniejszego zła" ( tzn., który gang jest mniej groźny ).

    Nie mów, że Ciebie też przekonali że to dwa rózne gangi;)

    PS
    O czasówkach pamiętam, ale dopiero jutro mam czas spokojnie usiąść i pobadać
    inne niż w20.

    PS2
    Też olewam 2gą turę.
    Kto głosował na JKM, niech sprawdzi dziś w swojej komisji o 18 na wywieszce,
    jak zliczyli głosy.
    Co prawda to cienki dowód jak cholera, bo w sytuacji gdy zajął 4te miejsce,
    to wszędzie będzie wpisane 1-3% więc szum przerasta możliwość dostrzeżenia
    wałka.