eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPaliwowe cuda....Re: Paliwowe cuda....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news2.euro.net!82.197.223.108.MISMATC
    H!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad0
    1.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
    da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    References: <d...@e...googlegroups.com>
    <hvm241$rjr$1@news.onet.pl> <4c1f17e4$0$19170$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvn5u4$1eb$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hvn5u4$1eb$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Paliwowe cuda....
    Date: Mon, 21 Jun 2010 12:22:46 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18416
    Lines: 37
    Message-ID: <4c1f3da5$0$2601$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.84.154
    X-Trace: 1277115813 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2601 80.55.84.154:25934
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:495403
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hvn5u4$1eb$1@news.onet.pl...
    > Jan Werbiński pisze:
    >> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:hvm241$rjr$1@news.onet.pl...
    >>> Endriu pisze:
    >>>> Cuda paliwowe i rozpoznany czy nierozpozny.
    >>>> http://tiny.pl/ht6rk
    >>>
    >>> goscie nie umieja policzyc dobrze ile tutka spalila podczas startu i
    >>> wznoszenia - przyjmuja, ze spalila tyle ile w locie poziomym.
    >>
    >>
    >> Tyle ile zaoszczędziła podczas zniżania.
    >> :-)
    >>
    >
    > ;)
    >
    > najwiecej zaoszczedzila przyjebwszy w ziemie (nie musiala przeciez
    > hamowac;).
    >
    > a serio to tego sie nie da tak latwo przeliczyc - mozesz stromo sie
    > wznosic a pozniej dlugo opadac a takze odwrotnie i jest rzecia mozliwosc
    > strome znoszenie i strome opadanie. do tego dochodzi inne spalanie na
    > roznych wysokosciach... w roznych warunkach atmosferycznych (czy lecisz
    > z wiatrem czy pod wiatr).

    I Ty naprawdę myślisz, że to wszystko z odpowienim zapasem nie jest brane
    pod uwagę podczas planowania lotu???
    Łomatko!

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1