eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPamiętacie wątek: Brak blokad na Visa Classic mBankRe: Pamiętacie wątek: Brak blokad na Visa Classic mBank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pamiętacie wątek: Brak blokad na Visa Classic mBank
    Date: Sat, 10 Nov 2012 18:36:32 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <509acbde$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1352568992 29722 195.187.100.13 (10 Nov 2012 17:36:32
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Nov 2012 17:36:32 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:RQcyZOMqkF2NDoiyxP5wuQtRTes=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:582426
    [ ukryj nagłówki ]

    "sergo" <s...@n...progi.biz.pl> writes:

    > Po kolejnym wznowieniu karty, przyszła miesiąc temu nowa identyczna ale...
    > praktycznie żadna transakcja nie jest widoczna w blokadach, pojawia się
    > mniej więcej
    > co trzecia i to też z opóźnieniem a pozostałe lądują po dobrych kilku dniach
    > w transakcjach bieżacych.
    > Wprowadziło to istny burdel w moim planowaniu i w stusounku do tego co
    > miałem.
    > Pani na mLinii twierdzi, że to wina agenta rozliczeniowego tam gdzie
    > dokonywałem płatności
    > a poza tym tak jest i koniec. Dziwne, że zbiegło się to równo z nadejściem
    > nowej karty.

    To jest, wbrew pozorom, możliwe. Np. jakiś offline (w stosunku do banku)
    PIN check (na nowej karcie) + brak w ogóle jakiejkolwiek komunikacji
    z bankiem.

    Inna sprawa, że tak rzeczywiście mogło sie zdażyć zawsze. Planowanie
    czegokolwiek na podstawie blokad w serwisie banku zawsze mogło być tylko
    orientacyjne (niezależnie od typu karty i banku).
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1