eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki7 zł w ekontoPRO LUKASARe: Panienka z okienka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Panienka z okienka
    Date: Wed, 23 Oct 2002 11:52:59 +0200
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 24
    Message-ID: <ap5rhs$541$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <0...@p...pl> <ap5o83$jpk$1@news.tpi.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl> <ap5pen$d6$1@news2.tpi.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: c33-99.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1035366780 5249 62.21.33.99 (23 Oct 2002 09:53:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Oct 2002 09:53:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:209409
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:20021023094252.GH30711@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    wrote:
    > On Wed, Oct 23, 2002 at 11:19:02AM +0200, Dave wrote:
    >
    > > ja mowie o realiach. A realia sa takie ze w wiekszosci sie nie zna.
    > > Albo - jak to bylo w przypadku ubezpieczen na zycie - zna ale
    > > umiejetnie ukrywa niewygodne informacje.
    >
    > Chrzanie realia - jesli panienka sie nie zna (co naprawde mozna latwo
    > zauwazyc) to nalezy nie z nia ale z jej przelozonym. Zaczynajac od
    > rozmowy ze jej/jego podwaldni nie sa przygotowani do pracy.

    No tak, ale w kontekscie sytuacji, ktora zapoczatkowala te dyskusje, Dave ma
    racje: co z tego, ze panienka sie pomylila - i tak reklamacja nie ma szans
    powodzenia, chyba ze istnieje jakis zapis jej wypowiedzi, to przynajmniej
    ona moze poniesc sluszne konsekwencje.
    Ale dla wiekszosci klientow nie jest to dobra polityka - nadmiar zaufania do
    kazdego konsultanta znaczy - w interesie wlasnym nalezy zapoznac sie
    samodzielnie z regulaminem i sprobowac tam sprawdzac watpliwosci. Chyba ze
    ktos ma tyle czasu i samozaparcia, aby bez przerwy korygowac konsultantow -
    jest to pewien sposob na zycie, ale wiekszosci klientow on nie odpowiada.
    Chyba to Dave mial na mysli.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1