    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pawlak uniewaznia kryzys
    Date: Sat, 07 Feb 2009 22:09:43 +0100

    tr wrote:

    > wyglada na to, ze Strażak jest lobbysta grupy umoczonych menedzerow -
    > swoich kolegow. Jest niczym Lepper, ktory ratuje swoich kolesi. Robot
    > chce, zeby straty jego i kolesiow pokryli podatnicy. Robi z siebie glupka,
    > bo dobrze wie, ze skonczy sie to sprawami sadowymi w UE. Niezlego smrodu
    > narobic chce tylko kto ten fetor bedzie wachal? Kazdy pisze, ze polscy
    > podatnicy?

    Po pewnym zastanowieniu przyszedł mi taki scenariusz do głowy. Pawlak wpadł
    w pułapkę, którą na niego zastawił Tusk. Myślę, że Tusk dąży do
    wcześniejszych wyborów. Ma dużą szansę powiększyć stan posiadanie w sejmie
    i chce puścić zegar od początku. Gdyby zostawić sprawy swojemu biegowi to
    wybory wypadną w okolicach dołka koniunktury. Ugrupowanie rządzące ma marne
    szanse na choćby utrzymanie stanu posiadania. Do pewnego czasu bardzo dbał
    o stosunki z PSL. W ostatnim miesiącu czy dwóch PO prawie ignoruje PSL.
    Pawlak chce się odegrać i proponuje również pomysły bez żadnego
    uzgodnienia. Pamiętamy historię i wiemy, że już były koalicje, które się
    rozpadły przez PSL. Tusk chce tą historie przypomnieć i utrwalić. Rząd
    upadnie z winy PSL. Pozostałe partie parlamentarne są w rozsypce. O lewicy
    nie ma co mówić, a PiS zaczyna się dopiero przegrupowywać. Chciał nie
    chciał zostaje PO.