    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pay pass -limit transakcji.
    Date: Wed, 29 Aug 2012 00:07:09 +0200

    W dniu 2012-08-28 23:18, Feromon pisze:

    > Gdy ostatnio chciałem zrezygnować z PayPasa, bo jak mi ktoś zwinie kartę,
    > to obleci 200 sklepów po 49,90 zł i 10.000 zł jestem w plecy - pani z banku
    > powiedziała, że jest LIMIT ILOŚCI TRANSAKCJI.do 10 dziennie (PKO BP).
    >
    > Druga sprawa - mam kartę na PIN, ale W NIEKTÓRYCH SKLEPACH przechodzi na
    > podpis, znaczy TEŻ ZALEŻY OD FIRMY OBSŁUGUJĄCEJ TERMINAL

    Odemnie wzięła na stacji benzynowej kartę, machnęła nią przy czytniku
    dwa razy i żadnego pinu czytnik nie wymagał. Fakt, że poszło 2 razy. Nie
    wiem czy Alior Bank 2 razy zaksięgował czy 2 razy zeszło na stacji. Poza
    tym jeszcze ani razu ja sama nie posłużyłam się swoją kartą, bo mi ja
    zabierają i wkładają do czytników albo kładą na czytnikach.
    Chcę zmienić tę nową kartę na starą, tradycyjną, nie wiem czy będę mogła
    to załatwic, nie wiem czy ten Bank nie przeszedł całkowicie na te
    "nowoczesne", ale w sumie niebezpieczne.

    --
    animka