  • Data: 2004-12-12 17:38:34
    Temat: Re: [PayPal] Karta Nordea Visa Classic - da sie dodac :)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Dec 2004 03:22:38 -0500, Patek napisał(a):
    > Twoja karta VISA CLASSIC ma okreslony adres.
    > Moze byc problem bo nie zgadza sie on z adresem "wymyslonym".

    [ciach]

    Kiedyś kupowałem w Amazonie i przypadkiem jako "Cardholder's name" wpisałem
    "Bank BPH"... Bez żadnych problemów przesyłka dotarła. Zorientowałem się
    dopiero ze dwa lata później (po kilku przesyłkach), gdy zwróciłem uwagę na
    to że amazon wita mnie "Hello, Bank BPH" :)

    P.S. Jak odpisujesz na czyjś list, to swoją wypowiedź umieszczaj ZA cytowaną
    treścią, a nie PRZED nią, jak to robisz teraz.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004