  • Data: 2004-08-19 20:18:35
    Temat: Re: PayPal - uzycie karty przy zakladaniu konta
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cg2vi1$45d$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@m...net
    says...

    > Użytkownik "Patek" <g...@h...com> napisał w wiadomości

    > 5% ?
    > To jakies strasznie marne wino musi byc.
    > Ale coz, ludzie lubia rozne rzeczy hehehehe
    > Aaaaaaaa ale jestem niedomyslny, mowisz o piwie ?
    > szesciopak styknie ?
    >

    > A tak na powaznie, to hmm, czemu nie.
    >
    > Inna sprawa to wlasnie mi znajoma odpisala, bo kazalem jej zadzwonic do CITI
    > Banku i jej powiedzieli ze NIE zaloza jej konta bo nie ma zielonej karty.
    > Czegos tu nie rozumiem, a Ty ?

    hmm..... to jakies dziwne... moj znajomy otwieral konto w Chase kilka
    miesiecy temy (niestety osobiscie) i nie mial zadnego problemu z
    otwarciem konta.

    Powprowadzalem dane do formularza i nawet nei bylo pytania czy jest sie
    rezydentem. Fakt, ze w jednym punktcie, dotyczacym identyfikacji pytaja
    sie o numer prawa jazdy i Z JAKIEGO stanu.... ale nic wiecej nie
    widzialem.

    Jesli pytali znajoma czy jest rezydentem .... to hehe ... jest smieszna
    sprawa (bo jak rozumiem znahoma jest na H1B albo J1)... o ile sie
    orientuje to dla celow PODATKOWYCH jest rezydentem .... natomiast dla
    celow imigracyjnych NIE jest :)
    wiec kwestia tego o co ja sie pytali. :) Choc i tak nie rozumiem
    dlaczego (nawet jesli powiedziala, ze nie jest rezydentem) nie checili
    jej otworzyc konta. Wiesz..... tak samo jak w Polsce.... centra
    telefoniczne podaja czasem bledne informacje.

    AP