  • Data: 2009-12-30 19:46:10
    Temat: Re: PayPass a bazpieczenstwo
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie na NESTE Polczynska/Korkowa zobaczylem jakies nowe automaty z
    > dodatkiem chyba czytnika zblizeniowego.
    > Dodatkowo zmienili w nich kolejnosc czynnosci, wiec sie nie zdziwcie -
    > zaczyna sie od limitu
    > *** blad ***

    "chyba zblizeniowymi"? w ten sposob mozna placic max do 50 zł, nie wiem
    czy w tym przypadku (tankowanie paliwa) taki czytnik mialby wiekszy sens...

    oczywiscie zdarza sie, ze na stacje podjezdza jakies zdezelowane bmw
    oklejone sony, pionier itp...i tankuje za 20 zl, ale zwykle tankuje sie
    za wiecej przynajmniej staram sie tankowac >15l bo mniej to mi sie nie
    oplaca

    --
    pozdrawiam
    RobertS