  • Data: 2009-12-31 17:11:02
    Temat: Re: PayPass a bazpieczenstwo
    Od: crc_error <n...@n...null> szukaj wiadomości tego autora

    > Transakcja karta stykowa trwa niewiele dluzej, jesli w ogole dluzej. PIN
    > i autoryzacje to sprawy niezalezne od stykowosci.

    Wlasnie o to mi chodzilo. Gdyby terminale wystawic 'do klienta' to cala
    transakcja trwalaby dluzej o czas wklepania PINu (2 sekundy?), a
    bezpieczenstwo nieporownywalnie wieksze. Super rozwiazaniem bylaby
    mozliwosc ustalenia limitu kwoty do jakiej nie jest wymagana autoryzacja
    PINem, tak aby np. przy ustawieniu 0zl terminal za kazdym razem pytal o PIN.

    crc