  • Data: 2009-12-21 17:25:31
    Temat: Re: Payback sam pobral pieniadze z KK za nagrode
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    XYZ wrote:

    > Jak można autoryzować bank do podania nr karty kredytowej? Możesz
    > napisać więcej?

    ...upoważnić bank do przekazania danych

    Nie wiem jak przystepowal do programu, moze poprzez jakis link ze strony
    banku, gdzie w regulaminie przystapienia do programu bylo napisane, ze
    upowaznia bank do przeslania danych karty do programu payback.
    stad maja.
    albo sam kiedys podal.

    Zapewne gdzies w regulaminie programu jest napisane, ze przy braku
    wystarczajace liczby punktow pozostala kwota zostanie pobrana z karty
    powiazanej z programem.

    Nie wiem. zgaduje. nie chce mi sie czytac ichniejszego regulaminu.
    wskazuje tylko miejsca gdzie bym ewentualnie szukał podstaw do tego, ze
    obciazyli karte automatycznie.