  • 1. Data: 2009-12-21 08:34:45
    Temat: Payback sam pobral pieniadze z KK za nagrode
    Od: Solos <U...@g...com>

    Witam,

    zamowilem nagrode przez Payback. Nagroda kosztowala wiecej punktow niz
    mialem, wiec pozostala kwote mialem zaplacic KK. Zamowilem wiec nagrode
    i czekalem na jakas informacje i link do platnosci karta. Nic takiego
    nie przychodzilo. Pewnego dnia patrze w historie KK i widze, ze Payback
    sam sobie wzial odpowiednia kwote z mojej karty! Wzial tyle ile mial
    wziac, ale niepokoi mnie po pierwsze - jakim prawem bez zadnegj akcji z
    mojej strony Payback po prostu wzial sobie z mojej KK pieniadze. Zawsze
    przy platnoscia KK przez internet podawalem tak jak to zwykle bywa: nr
    karty, date waznosci, CVV2 i dane posiadacza karty. Teraz nic. Wybralem
    tylko na stornie Paybacka, ze roznice chce zaplacic KK, a oni bez zadnej
    autoryzacji z mojej strony sobie ta kwote wzieli.

    Co mnie jeszcze bardziej zastanawia - skad u licha Payback mial dane
    mojej KK? Na pewno nigdy im tych danych nie podawalem, w moim koncie na
    stronie Payback tez nie ma nawet mozliwosci podania danych karty
    kredytowej. Skad oni te dane wytrzasneli?

    Spotkal sie ktos kiedys z czyms podobnym albo wie o co chodzi?

    Zeby nie bylo nieporozumien. Wzieli tyle ile mieli wziac i ok.
    Zastanawia mnie tylko sposob zalatwienia tej transakcji. Tak jakos w
    ogole bez mojej wiedzy.

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 2. Data: 2009-12-21 10:03:16
    Temat: Re: Payback sam pobral pieniadze z KK za nagrode
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:34:45 +0100, Solos napisał(a):

> [...]
    >
    > Zeby nie bylo nieporozumien. Wzieli tyle ile mieli wziac i ok.
    > Zastanawia mnie tylko sposob zalatwienia tej transakcji. Tak jakos w

    A to jest jakaś karta ściśle powiązana z tym programem?

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-12-21 16:03:12
    Od: Solos <U...@g...com>

    W dniu 2009-12-21 11:03, xbartx pisze:
    > A to jest jakaś karta ściśle powiązana z tym programem?

    Wlasnie nie. Zwykla Visa Gold w mBanku.

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 4. Data: 2009-12-21 16:32:39
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-21 09:34, Solos wrote:
> [...]
    >
    > Zeby nie bylo nieporozumien. Wzieli tyle ile mieli wziac i ok.
    > Zastanawia mnie tylko sposob zalatwienia tej transakcji. Tak jakos w

    Mogli te dane mieć ze starego programu Payback (jeżeli tam były
    przechowywane) lub od partnera u którego wyrobiłeś kartę. Innej
    możliwości nie widzę. Myślę, że trzeba się wgłębić w regulamin tego
    całego programu.

  • 5. Data: 2009-12-21 16:34:41
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-21 09:34, Solos wrote:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam,
    > Solos

    Mogli te dane mieć ze starego programu Payback (jeżeli tam były
    przechowywane) lub od partnera u którego otrzymałeś kartę Payback. Innej
    możliwości nie widzę. Myślę, że trzeba się wgłębić w regulamin tego
    całego programu. Może na infolinii odpowiedzą na to pytanie. Sam jestem
    ciekaw.

  • 6. Data: 2009-12-21 17:09:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Solos wrote:
> [...]
    > tylko na stornie Paybacka, ze roznice chce zaplacic KK, a oni bez zadnej
    > autoryzacji z mojej strony sobie ta kwote wzieli.

    No właśnie mu autoryzowałeś obciążenie karty wyrażając zgodę na
    dopłacenie reszty kartą.
    Wcale niczego nie musisz podawać, żeby obciążyć kartę.
    Wystarczy im numer karty i data ważności, a to już pewnie mieli.
    Skąd mieli? Zatanów sie kiedy im podałeś, albo czy nie autoryzowałeś
    banku do podania nr karty przy przystępowaniu do programu.

    Jednym słowem przeczytaj regulamin to się dowiesz na co wyraziłeś zgodę,
    a na co nie.

  • 7. Data: 2009-12-21 17:13:45
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-21 18:09, witek wrote:
    > czy nie autoryzowałeś
    > banku do podania nr karty przy przystępowaniu do programu.

    Jak można autoryzować bank do podania nr karty kredytowej? Możesz
    napisać więcej?

  • 8. Data: 2009-12-21 17:25:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:

    > Jak można autoryzować bank do podania nr karty kredytowej? Możesz
    > napisać więcej?

    ...upoważnić bank do przekazania danych

    Nie wiem jak przystepowal do programu, moze poprzez jakis link ze strony
    banku, gdzie w regulaminie przystapienia do programu bylo napisane, ze
    upowaznia bank do przeslania danych karty do programu payback.
    stad maja.
    albo sam kiedys podal.

    Zapewne gdzies w regulaminie programu jest napisane, ze przy braku
    wystarczajace liczby punktow pozostala kwota zostanie pobrana z karty
    powiazanej z programem.

    Nie wiem. zgaduje. nie chce mi sie czytac ichniejszego regulaminu.
    wskazuje tylko miejsca gdzie bym ewentualnie szukał podstaw do tego, ze
    obciazyli karte automatycznie.

  • 9. Data: 2009-12-21 19:53:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > banku, gdzie w regulaminie przystapienia do programu bylo napisane, ze
    > upowaznia bank do przeslania danych karty do programu payback.

    Takiego czegoś się nie podaje, też jestem uczestnikiem tego programu.

    > Zapewne gdzies w regulaminie programu jest napisane, ze przy braku
    > wystarczajace liczby punktow pozostala kwota zostanie pobrana z karty
    > powiazanej z programem.

    Tylko kk z mBanku nie jest związana z programem

    > Nie wiem. zgaduje. nie chce mi sie czytac ichniejszego regulaminu.
    > wskazuje tylko miejsca gdzie bym ewentualnie szukał podstaw do tego, ze
    > obciazyli karte automatycznie.

    zapytałbym w mBanku:
    co to za transakcja i na jakiej podstawie została wykonana...

    --
    pozdrawiam
    RobertS