  • Data: 2004-11-05 15:03:59
    Temat: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Od: "DUX99" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek Nowak" <l...@o...pl> wrote in message
    news:c53no05cma3mle8aoat0pi2ssiam9d3j21@4ax.com...

    > Owszem, ale akceptacja MO dopusci do licytacji kupujacych z innych
    > krajow, co moze w znaczny sposob odniesc sie na cenie.

    Sprzedawca amerykanski w 90% ma w ofercie wylacznie s&h only to US or
    Canada.
    Malo kto bawi sie w wysylanie poza kraj. Po co robic sobie komplikacje skoro
    mozna sprzedac towar i wyslac go na miejscu?
    Chyba, ze towar jest malo chodliwy i nikt tego nie kupi w USA....

    > Jasne, tak jak squaretrade itp. Jednak to juz kwestia bezpieczenstwa
    > kupujacego, a my rozmawiamy o korzysciach sprzedajacego...

    Rowniez chodzi o bezpieczenstwo sprzedajacego. Obaj sa ubezpieczeni poprzez
    Pay pal.
    Sprzedajacy woli Pay Pal bo ma kase od razu. Po co czekac?

    > ZTCP to rowniez przez uczciwych sprzedajacych ktorzy zostali oszukani
    > przez takich cwaniakow (pieniadze wplynely, przedmiot wyslany,
    > pieniadze cofniete bo skradziona karta itp).

    Dlatego tak utrudniony jest sposob weryfikacji. Gdyby tak bylo na allegro to
    polowa nie mogla by brac udzialu.

    > Nie wiem jakie sa reglacje prawne w tej kwesti, ale wydaje mi sie, ze
    > Przelew/MO z bidpay.com jest jednak stuprocentowo bezpieczny dla
    > sprzedajacego (oczywiscie po zrealizowaniu/otrzymaniu pieniedzy, nie
    > po otrzymaniu emailem potwierdzenia o wyslaniu...)

    Jest bezpieczny jezeli nie zostal wykupiony skradziona karta kredytowa. Ale
    tak jak pisalem. Np. w USA sprzedajacy ma pelne zaufanie do P.P. i owszem
    akceptuja M.O. ale wiekszosc nie wysle na adres inny niz w USA. Ja np. nigdy
    nie wysylam na inne adresy niz zweryfikowane, bo w przeciwnym razie nie mam
    zadnego ubezpieczenia.