    From: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Date: Fri, 05 Nov 2004 20:07:46 +0100
    Sender: l...@o...pl@host-217-172-243-170.gdynia.mm.pl

    >Sprzedawca amerykanski w 90% ma w ofercie wylacznie s&h only to US or
    >Canada.
    >Malo kto bawi sie w wysylanie poza kraj. Po co robic sobie komplikacje skoro
    >mozna sprzedac towar i wyslac go na miejscu?
    >Chyba, ze towar jest malo chodliwy i nikt tego nie kupi w USA....

    Po co? Zeby dostac lepsza cene, po prostu.

    >Rowniez chodzi o bezpieczenstwo sprzedajacego. Obaj sa ubezpieczeni poprzez
    >Pay pal.

    Z ciekawosci, w jaki sposob chroni sprzedajacego? Przed cwaniakami z
    cudzymi kartami, czy cos jeszcze?

    >Sprzedajacy woli Pay Pal bo ma kase od razu. Po co czekac?

    Jak wyzej.

    >Dlatego tak utrudniony jest sposob weryfikacji. Gdyby tak bylo na allegro to
    >polowa nie mogla by brac udzialu.

    Nie moge sie tego momentu doczekac... Kiedys w koncu ebay wykupi to
    allegro :-)

    >Jest bezpieczny jezeli nie zostal wykupiony skradziona karta kredytowa. Ale
    >tak jak pisalem. Np. w USA sprzedajacy ma pelne zaufanie do P.P. i owszem
    >akceptuja M.O. ale wiekszosc nie wysle na adres inny niz w USA. Ja np. nigdy
    >nie wysylam na inne adresy niz zweryfikowane, bo w przeciwnym razie nie mam
    >zadnego ubezpieczenia.

    Przed czym ubezpieczenie? Jak juz dostaniesz MO czy przelew na konto
    to chyba kasa nie zniknie?

    Pzdr.
    Lack