    From: "Patek" <g...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Date: Sat, 6 Nov 2004 07:11:17 -0500
    <418cb581$0$23331$c3e8da3@news.astraweb.com>

    Pisales ze bez problemu mozna doladowac konto Paypala karta kredytowa.

    Jestem wlasnie na PayPalu i mam tylko opcje doladowania z kont bankowych (
    mam dwa podlaczone).

    Opcja z karta dziala pewnie tylko kiedy sie za cos placi i nic nie ma juz na
    koncie.

    Ta po prostu nie dodasz sobie ile chcesz z karty kredytowej.

    Patek

    "DUX99" <d...@n...net> wrote in message

> [...]
    >
    > Moze i wlasnie dlatego sprzedajacy musi uwazac komu sprzedaje i do kogo
    > wysyla.
    > Do tego sprzedajacy ma inne powazne ubezpieczenie poprzez Pay Pal. Nie ma
    > takich sytuacji jak na allegro, ze jakis pryszczaty szczyl zalicytuje
    sobie
    > dla zartow. Bo jak sie jest na eBay zarejstrowanym i aukcja jest tylko
    > poprzez platnosc Pay Pal i ktos zalicytuje to towar musi kupic. Inaczej
    tak
    > czy siak bedzie musial za niego zaplacic, bo licytacja to umowa kupna i
    Pay