  • Data: 2006-10-13 10:00:46
    Temat: Re: Paypal po polsku
    Od: chrabcio <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Catbert napisał(a):
    > Właśnie dostałem maila, że serwis Paypal'a jest po polsku, co zapewne
    > ucieszy nieangielskojęzyczne osoby.
    >
    > Pzdr: Witek

    Ucieszy w czym? Kogo? Kogoś kto nie znał na tyle angielskiego że mu to
    przeszkadzało w zzarejestrowaniu się na PP? Ci co mają paypala
    otrzymali tego samego maila co Ty, zakładasz że są tu osoby potrafiące
    skonfigurować klienta poczty ale nie znające podstaw języka
    angielskiego? mysz w ci.ie ? bez sensu....

    nei mówiąc o głównej zmianie o której mowa kilka postów wyżej/niżej
    doczytałeś ? jest po polsku tu i w nowym serwisie PP..

    MSPANC

    --
    chrabcio