eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPaypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
  • Data: 2010-09-28 19:11:42
    Temat: Re: Paypass - kto ponosi odpowiedzialnosc za fraudy?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    xbartx pisze:

    >> Pytanie brzmi - czy terminal podczas komunikacji z chipem karty jest w
    >> stanie odczytać jej numer i datę ważności? Jeśli tak, to katastrofa. A
    >> spodziewam się, że pewnie tak...
    >
    > Wydaje mi się, że raczej ktoś to przemyślał i wziął pod uwagę tego typu
    > warianty zaczepne ze strony skimerów ;)

    No, ale skoro transakcja PP może być offline, to terminal musi jakoś
    zidentyfikować kartę bez udziału banku. Oczywiście najprościej, jakby
    "identyfikator" przesyłany przez paypass po prostu nie był numerem
    karty, tylko czymś innym. Muszę kiedyś sprawdzić co się drukuje na slipie...

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1