eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPaypass - porażkaRe: Paypass - porażka
  • Date: Mon, 09 Mar 2009 23:27:57 +0100
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.5; en-US; rv:1.9.1b3pre)
    Gecko/20090223 Thunderbird/3.0b2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypass - porażka
    References: <gp05ph$fu$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <gp05ph$fu$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 89.78.50.185
    Message-ID: <49b597ed$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1236637677 89.78.50.185 (9 Mar 2009 23:27:57 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 31
    X-Authenticated-User: amra
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:478703
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8-03-09 11:14, Piotr Gralak wrote:
    > Chcąc być nowoczesnym nabyłem drogą kupna wubekowskiego paypassa
    > zbliżeniowego. Naładowałem i ruszyłem na łowy.
    >
    > Podejście pierwsze - McDonald's mcdrive: czy mogę zapłacić kartą
    > zbliżeniową? pytam wręczając motylka. tak oczywiście, odpowiada miła
    > pani, po czym wtyka kartę w zwykły terminal i podaje pinpad... go
    > away... myślę sobie i wyjmuję gotówkę. nie po to kupiłem contact card
    > żeby zapamiętywać pin.
    > Podejście drugie - coffee heaven. czytniki tak zakurzone, że nie wróży
    > to nic dobrego. i słusznie. pomimo zebranego konsylium 3 pań nie udało
    > się przeprowadzić transakcji. nawet udało się piknąć, ale zaraz potem
    > pojawiał się napis: transakcja anulowana. panie poddały się a ja
    > wyciągnąłem gotówkę.
    > Podejście trzecie - McDonald's, tym razem nie mcdive. Stado czytników
    > prezentuje się dumnie (niezakurzone!), a pani nawet wie co to karta
    > zbliżeniowa. Prosi o przejście do innego czytnika, bo ten akurat nie
    > działa. Niestety ten drugi też nie (lub pani nie potrafi go uruchomić).
    > Pani nie zaprasza do spróbowania w trzecim. Wyciągam gotówkę.
    >
    > Mam dość. Odszukam PIN i przy najbliższej okazji zużyję całą zawartość
    > karty na Neste. Kartę wsadzę do klaserka i zapomnę. Choć właściwie
    > powinienem odesłać do WBK z żądaniem zwrotu 20 PLN.
    > Wieszczę tej technologii rychłą śmierć.
    >
    > PG

    ja juz zamowilem karte w INGu (z wlasnym wizerunkiem, bezstykowa :)
    doswiadczenia mam zancznie lepsze, chociaz edukacja pan i panow kasjerek
    jest straszna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1