eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPeKaO S.A. i Maestro › Re: PeKaO S.A. i Maestro
  • Data: 2002-09-29 09:59:38
    Temat: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Arti" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3d96cae0$1@news.home.net.pl...
    >
    > Hmmmmm...... moge sie mylic ale zeby miec Partnera nie trzeba byc klientem
    > Pekao.....

    ROTFL. To swiadczy o niskiej jakosci szkolen dla pracownikow banku. Klientem
    banku jest kazda osoba, ktora w danej chwili korzysta z uslug/produktow
    banku. Nawet osoba ktora wejdzie tam przypadkiem zaplacic rachunek za
    telefon.

    > podobnie w takim Slaskim czy Lukasie czy jakiejs innej lichiarskiej
    > cholerze.
    >

    To tak samo zle swiadczy o szkoleniach. Slyszales moze o Kodeksie Dobrej
    Praktyki Bankowej? Chyba nie.
    Coz, wypada tyko zyczyc klientom Pekao, aby takie osoby bardzo krotko mogly
    'obserwowac od wewnatrz' zachodzace w banku zmiany. A SLuczaka prosze o
    wyslanie na ponowne szkolenie tego pracownika.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1