eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPeKaO S.A. i Maestro › Re: PeKaO S.A. i Maestro
  • Data: 2002-09-29 13:47:23
    Temat: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Od: "Arti" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:an6iuf$m9u$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Arti" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:3d96cae0$1@news.home.net.pl...
    > >
    > > Hmmmmm...... moge sie mylic ale zeby miec Partnera nie trzeba byc
    klientem
    > > Pekao.....
    >
    > ROTFL. To swiadczy o niskiej jakosci szkolen dla pracownikow banku.
    Klientem
    > banku jest kazda osoba, ktora w danej chwili korzysta z uslug/produktow
    > banku. Nawet osoba ktora wejdzie tam przypadkiem zaplacic rachunek za
    > telefon.
    >
    > > podobnie w takim Slaskim czy Lukasie czy jakiejs innej lichiarskiej
    > > cholerze.
    > >
    >
    > To tak samo zle swiadczy o szkoleniach. Slyszales moze o Kodeksie Dobrej
    > Praktyki Bankowej? Chyba nie.
    > Coz, wypada tyko zyczyc klientom Pekao, aby takie osoby bardzo krotko
    mogly
    > 'obserwowac od wewnatrz' zachodzace w banku zmiany. A SLuczaka prosze o
    > wyslanie na ponowne szkolenie tego pracownika.
    >
    > Maciej
    >

    Rotfla proponuje zatrzymac w kieszeni, a byc klientem bylo napisane w
    kontekscie posiadania konta, lokaty, rachunku czy innej stalej uslugi w
    danym banku. Niech bedzie moja wina, przejezyczenie. Nie wyrazilem sie
    precyzyjnie.
    A jak Kodeks Dobrej Praktyki Bankowej ma sie do praktyki codziennej,
    abstrachujac od teorii dobrej praktyki bankowej, tudziesz mozna chyba
    wstawic dopiero rotfla i lola

    pozdrawiam
    Arti


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1