eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekało - zajefajny bank :)Re: Pekało - zajefajny bank :)
  • Data: 2008-03-25 11:32:45
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25 Mar, 12:26, "Warren" <w...@o...eu> wrote:
    > No ale przecież tego można było się spodziewać przed fuzją że będą "pewne"
    > problemy. Znajomy informatyk z doświadczeniem zawodowym w dużym polskim banku
    > mówił że informatyzacja zintegrowanych instytucji bankowych PKO i BPH
    > spowoduje turbulencje na łączach przede wszystkim dla Klientow:) W sumie się
    > nie mylił, choć przewidywał znacznie gorsze konsekwencje. Ja wiec za jego radą
    > przeszedłem do banku konkurencyjnego Citi, gdzie karta kredytowa może nie jest
    > najtańsza ale podobno bardzo elastyczna i dostałem spory pakiet dodatkowych
    > usług. Mam spokój i bezpieczeństwo. Ci się raczej z nikim nie połączą;). pzdr
    >
    >
    >
    >
    >
    > > No i stało się: parę dni temu pani zadzwoniła, żeby poinformowac mnie że
    > > z początkiem marca BPHowy mastercard silver zniknie i od tego momentu mam
    > > używać nowej karty PeKaO. OK - więc aktywowałem od razu tę nową kartę.
    > > Na pytanie w jaki sposób będę mógł obejrzeć saldo karty, listę transakcji
    > > i blokad (ROR zlikwidowałem kilka tygodni wcześniej) pani stwierdziła, że
    > > nie ma pojęcia i poleca infolinię. OK, niech będzie.
    >
    > > Dziś zauważyłem, że w sez@mie nie ma już nic - nawet starej karty
    > > mastercard :) Trudno, czas zadzwonić i się dopytać. Pytanie - na którą
    > > infolinię... Skoro mam u nich tylko kartę to zadzwonię na infolinię d/s
    > > kart płatniczych.
    >
    > > No i dobrze że zadzwoniłem na 042 cośtam zamiast 0801, bo teraz właśnie
    > > szósty raz usłyszałem "Przepraszamy, żaden konsultant nie może Państwa
    > > obsłużyć. Proszę zadzwonić później" - komunikat, następujący po prawie
    > > siedmiominutowym plumkaniu muzyczki. Razem jakieś 40 minut, ciekaw jestem
    > > czy w ogóle uda mi się dodzwonić do jakiegoś konsultanta - pewnie po
    > > godzinie się poddam...
    >
    > > Zarąbisty bank, nie ma co... Gdybym dzwonił zastrzec kartę, to pewnie by
    > > mnie już szlag trafił - szczęśliwie tylko ich radosna muzyczka burzy klimat
    > > "The Village" :)
    >
    > > Pozdrawiam,
    > > --
    > > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > > "To nie logika, to polityka"
    > > (c) Kabaret pod Wyrwigroszem 2006
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    A ciekawe kto pamięta co się działo jak łączono Citi i
    Handlobank....też się działo, a skala połączenia znacznie mniejsza niż
    obecnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1