eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao S.A. za dużo klientów ma...Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!news.onet.p
    l!news.polbox.pl!not-for-mail
    From: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Date: Wed, 10 Jul 2002 15:33:51 +0200
    Organization: Polbox On-Line Service Sp. z o.o.
    Lines: 37
    Message-ID: <aghd99$df7$1@news.polbox.pl>
    References: <agf2po$sha$1@phys-news1.kolumbus.fi>
    <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mks-30.mks.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.polbox.pl 1026308201 13799 195.117.79.30 (10 Jul 2002 13:36:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jul 2002 13:36:41 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:192556
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > >
    > > "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl> wrote ...
    > > > potrafią do 18:00 obsłużyć klientów, bo się ślimaczą? Ten bank jedzie
    > > tylko
    > > > na tym, że oddziałow ma dużo i bankomatów trochę. Obsługa tragiczna.
    > > >
    > >
    > > obsluga tragiczna a oferta zalosna. jesli ktos chce konto w Pekao SA
    > > zakladac to sam sobie winien i nie ma co takiego glupka zalowac. w normalnym
    > > kraju Pekao SA by splajtowalo i zostalo przejete przez konkurencje...
    > Sam jestes glupkiem. Wogóle na tym forum to same mądrale siedzą...
    > co tylko ludzi przed złymi krokami ostrzegają.

    Chwalić sytuacje, że coś działa tak, jak powinno? "Słuchajcie,
    poszedłem do banku, chciałem założyć konto, a oni się zgodzili!
    No po prostu rewelacja!"...

    > Nie potrafisz spojrzeć obiektywnie? Nie załapujesz, że otworzenie konta to nie
    > prosta czynność i kobieta miała się prawo 'zdenerwować' jak jej 5 minut przed
    > końcem pracy przyszedł gość z taką sprawą..

    Miała prawo, ale w firmie dbającej o swój wizerunek nie miała
    prawa tego pokazać. Przecież można tak: oddział otwarty do godziny x,
    tzn. ostatni klient _wchodzi_ o godzinie x, a pracownicy zostają
    w pracy, aż go obsłużą. W przypadku, gdyby obsługa zanosiła się na
    długą puszcza się klientowi tekst: "Bardzo nam przykro, ale dziś nie
    ma już formularza/dokumentów/koleżanki odpowiedzialnej (niepotrzebne
    skreślić) i w związku z tym i tak musiałby Pan przyjść jeszce raz jutro,
    żeby dokończyć procedurę... To może nie zaczynajmy?". Zawsze lepsze niż:
    "nie mógł Pan przyjść wcześniej, my do 18:00 pracujemy". W takich
    sytuacjach ciśnie mi się na usta odpowiedź: "G... mnie to obchodzi!".

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1