  • Data: 2003-04-14 10:09:12
    Temat: Re: [Pekao SA] Karty chargowe bez prowizji
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Dave wrote:

    > a po co ci 3 KK ?? Ja mam 2 i juz wiem ze o jedna za duzo :-)

    Jedna to Geant więc się prawie nie liczy (ale spłacać trzeba), a jak
    gdzieś jadę to z jedną kartą trochę strach. A jak już mam to używam.

    > A w ogole to sa banki ktore pozwalaja na automatyczna splate 100% kredytu w
    > GP. Sadze ze ta tendencja bedzie sie rozwijac. Zamiast karty chargowej
    > wolalbym zwykla debetowa wypukla za pol ceny.

    Żeby tylko działał DD z innego banku, bo jakoś banki mające w ofercie
    przyzwoite KK ROR'y mają śjakieś takie... No może z wyjątkiem Multi.
    Ciekaw jestem co mBank zaproponuje?

    pzdr

    Tomek