eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA - rozwiązanie umowy prowadzenia Eurokonta › Re: Pekao SA - rozwiązanie umowy prowadzenia Eurokonta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA - rozwiązanie umowy prowadzenia Eurokonta
    Date: Thu, 2 Jul 2009 08:17:19 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <w...@k...kojer>
    References: <h2gi2b$v47$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.76.147.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1246515442 6405 213.76.147.10 (2 Jul 2009 06:17:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jul 2009 06:17:22 +0000 (UTC)
    X-User: kojer666
    X-Antivirus: avast! (VPS 090701-0, 2009-07-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:492643
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 22:47:57 +0200, XYZ napisał(a):

    > Czy ktoś może rozwiązywał osatnio umowę o prowadzenie Eurokonta w Pekao
    > SA?

    Tak

    > W regulaminie prowadzenia rachunków (par. 31, pkt. 2) jest napisane,
    > że "w przypadku rozwiązania Umowy wskutek wypowiedzenia, okres
    > wypowiedzenia upływa z ostatnim dniem kalendarzowym drugiego miesiąca
    > następującego po miesiącu, w którym Umowa została wypowiedziana".
    > Czy da się to jakoś obejść i rozwiązać umowę natychmiastowo, bez
    > czekania? Nie chcę, żeby przez następne trzy miesiące kasowali za obsługę...
    > Gdybym to przeczytał wczoraj pobiegłbym do oddziału wczoraj, żeby konto
    > zamknięto miesiąc wcześniej.

    No niestety raczej się nie da.

    > Rozumiem też, że mimo złożonego wypowiedzenia, konto będzie cały czas
    > dla mnie dostępne, aż do samego rozwiązania umowy?

    Dostęp zniknął mi 30.06 (a powinien chyba jeszcze tego dnia być). Przy
    próbie logowania dostaje się komunikat: "Brak podpisanej umowy o Pekao24. W
    celu podpisania umowy skontaktuj się z Oddziałem Banku."
    Tak BTW to zostało mi 5zł na koncie bo do 30.06 nie pobrali sobie należnej
    opłaty za nieuzywanie karty debetowej, opłata jest za miesiąc
    poprzedzający. Ciekawe czy konto zamkneli czy sobie dalej wisi ;).

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1