eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao i hodowanie długuRe: Pekao i hodowanie długu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: ~|_ukasz <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao i hodowanie długu
    Date: Thu, 13 May 2010 16:32:33 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <hsh2i1$olk$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <hsgi4k$f3v$1@pippin.nask.net.pl> <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 194.181.190.188
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1273761153 25268 194.181.190.188 (13 May 2010 14:32:33
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 May 2010 14:32:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 100513-0, 2010-05-13), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:527225
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-05-13 15:46, Krzysztof Halasa pisze:
    > ~|_ukasz <l...@a...pl> writes:
    >
    >> Od tamtej pory była cisza... aż w zeszłym miesiącu otrzymałem pocztą
    >> info o zmianie regulaminów! OK, udałem się więc do odpowiedniego
    >> oddziału w celu zamknięcia rachunku, a tu niespodzianka -- wyhodowali
    >> kilkadziesiąt zeta debetu, bo "zmieniły się opłaty parę lat temu", i
    >> "niemożliwe, że nic pan nie dostał pocztą".
    >
    > A musieli wyslac?

    No właśnie, to jest kluczowe pytanie.
    IMHO w najstarsiejszych regulaminach nie było nic o tym, że biedny
    klient ma sam sprawdzać na www (bo nie było wtedy www, praktycznie).

    Co więcej - teraz np. wysłali info o zmianie!

    > Jesli musieli, to niech pokaza dowod nadania, bedzie
    > mozna w ogole zaczac myslec czy dowod nadania = dowod dostarczenia.

    Nie mają na 100%, zresztą i tak nie robią tego poleconymi.


    Zastanawiam się, czy zacząć od reklamacji opłat i czy łączyć to z
    zamknięciem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1