  • Data: 2008-04-10 18:05:21
    Temat: Re: Pekao - internet
    Od: Niebieski <n...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@g...com wrote:

    > Wlasnie spedzilem urocze 40 minut z konsultantem na infolini. Do tej
    > pory bylem klientem BPH, ktorego Sez@m pod linuksem dzialal slabo, ale
    > jednak dzialal.
    Ja nie narzekałem. Po skonfigurowaniu polskich znaków i javy wszystko
    działało. Mbank działa mi od 5. lat bez problemów.

    > Podobno w Pekao nad tym pracuja, ale nie wiedza, kiedy
    > skoncza.

    To jest postęp. Ja się dowiedziałem się od konsultanta, że u nich jest OK, a
    ja pewnie mam "żle skonfigurowany system operacyjny".

    > Konsultant powiedzial, ze zasadniczo "nie zalecaja systemu
    > Linux", i ze jedynym rozwiazaniem jest uzycie Windows :-)))

    Ja też mam przejść na windows.

    > Zaproponowano mi jednak nastepujace rozwiazanie: przeniesc sie na
    > platforme pekao24.pl, ktora podobno pod linuksem dziala bez problemu.
    > Przeniesienia mozna dokonac w oddziale banku.

    Chyba poczekam do jesieni, aż skończy mi się umowa i zmienię bank. Na
    szczęście mam pod nosem drugi bank - BS i tam mogę robić przelewy. Nie mają
    jednak obsługi konta przez internet.

    pzdr
    Krzysiek