  • Data: 2008-04-11 08:49:12
    Temat: Re: Pekao - internet
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Kwi, 20:05, Niebieski <n...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Ja nie narzekałem. Po skonfigurowaniu polskich znaków i javy wszystko
    > działało.

    To juz bez znaczenia, ale u mnie przejscie na iso-8859-2 bylo
    praktycznie niemozliwe, wszystko sie sypalo (Ubuntu), zreszta UTF-8 to
    aktualny standard, wiec problem byl po stronie banku. Dalo sie jednak
    z konta korzystac jesli nie wysylalo sie platnosci od razu, tylko
    najpierw wkladalo ja do koszyka, a potem wysylalo wszystko hurtem. W
    sumie tak bylo wygodniej, wiec sie nie przejmowalem.

    Jesli dzis nie uda sie przejsc skutecznie na nowa platforme to
    przenosze sie do PKO BP, gdzie wszystko dziala bez zadnych sztuczek...