    Subject: Re: Pekao rozdaje (i zabiera) prezenty świąteczne
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 25 Dec 2016 12:08:22 +0100

    >>> http://www.awesomescreenshot.com/image/1991314/73b91
    0c47b66501d1eaba24a9b22bd33

    > To jest mało ciekawe. Znacznie ciekawsze jest jak to rozliczy w PIT.

    Rozliczenie w PIT jest proste, bo nie ma co rozliczać.
    Z drugiej strony jeśli miał tyle czasu, żeby porobić zrzuty,
    to mógł chociaż próbować to sprawdzić. Ja jak miałem jakieś
    zwisy tego typu (w Zachodnim) to miałem saldo mocno minusowe,
    ale też nie wpadłem na pomysł, żeby to przetestować.