eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Pekao sa] list otwartyRe: [Pekao sa] list otwarty
  • Data: 2002-03-11 18:19:09
    Temat: Re: [Pekao sa] list otwarty
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > bo bank bardziej myśli od klienta co dlaniego jest opłacalne

    No niekoniecznie- jeśli klient nie uruchomi pewnych usług, to nic nie
    zyskuje.
    W E-Plus żeby zyskać, to trzeba ustanowić przynajmniej kilka zleceń stałych
    ;-))
    Jesli klient nie wie o zmianie, to nawet nie ma mozliwości zareagowania.
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1