  • Data: 2003-11-06 09:12:43
    Temat: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: "gbieszcz" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No i? A jak masz np. w Lukasie?

    Nie wiem - nie mam konta w Lukasie. Ale zwykle jesli bank ma scentralizowany
    system to wszystkie operacje mozna wykonywac z dowolnego oddzialu (tak jest
    np. w BPH).

    > Alder jak już....

    A to przepraszam. :)

    > Zauważ, że system jeszcze nie jest scentralizowany i jeszcze część
    > oddziałów działa na starym. Jak mówiłem, łatwo centralizować system w
    > Lukasie czy mBanku, gdzie był centralny od samego początku.

    Mialem na mysli wlasnie te "scentralizowane" oddzialy Pekao.

    > Och, niedawno niejaki Radosław P. twierdził, że to niewątpliwa zaleta
    > Inteligo, że trzyma tylko 3 miesiące....

    Jest to zaleta tylko dla banku...

    > Nie wiem, mam ROR-a, a nie firmowe. Ale zapewne dostęp do firmowych
    > jest w następnym etapie zaplanowany.

    Dostep podobno juz jest - tylko wlasnie na takich dziwnych warunkach.

    > Już mówiłem, że ROR nie jest od oszczędzania. Jak coś zbywa, to się
    > wrzuca na lokatę albo do mBanku. Nie porównuj z mBankiem, ale z innym
    > marmurkiem. Jaką efektywną stopę ma Łukasz czy ING...

    Przeciez wyraznie pisze o LOKATACH, nie o ROR, a lokaty w Pekao sa
    oprocentowane na poziome ROR-u w paru innych bankach.