  • Data: 2006-05-11 09:01:05
    Temat: Re: Pekao24 - atrakcyjne zmiany
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    mm napisał(a):
    > http://hydepark.prnews.pl/index.php/pekao_s_a_wprowa
    dza_oplaty_za_przelewy_internetowe,display,21023

    > Od 1 czerwca wprowadza on dla swoich ponad 730 tysięcy klientów
    > korzystających z bankowości internetowej opłaty za przelewy. Klienci
    > zwykłego Eurokonta zapłacą za przelew na rachunek zewnętrzny aż 1 zł (bodaj
    > najwyższa opłata na rynku). Posiadacze Eurokonta Plus "jedynie standardowe"
    > 50 groszy.

    Heh... no to znika jedyny niezaprzeczalny atut konta w tym banku. No,
    ale można się było tego spodziewać - kiedyś w końcu bank musi przestać
    dokładać do interesu. ;)
    Nic to, w takim razie od czerwca moja wypłata zacznie trafiać w całości
    bezpośrednio na konto w mBanku...

    ch.