  • 1. Data: 2006-05-09 19:28:34
    Temat: Pekao24 - atrakcyjne zmiany
    Od: "Michał Kowalczyk" <m...@g...pl>

    Właśnie dostałem korespondencję z banku.
    cytuję:
    "Szanowni Państwo,

    z myślą o Państwa wygodzie i cennym czasie wciąż udoskonalamy produkty i
    usługi w ramach Eurokonta. Z przyjemnością informujemy, iż wprowadziliśmy
    kolejne atrakcyjne zmiany ......

    ..ble ble...
    .. ble ble
    ble ble...

    "
    ..
    a na koniec nowe taryfy opłat i prowizje, gdzie między innymi info o
    wprowadzeniu opłat za przelewy:
    od 0,50 zł do 4 zł w zależności od konta i typu przelewu

    no cóż ... co tu komentować ...
    trzeba chyba akcje kupić bo będą duuuuże zyski z prowizji .. hehe.

  • 2. Data: 2006-05-09 20:47:43
    Temat: Re: Pekao24 - atrakcyjne zmiany
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > a na koniec nowe taryfy opłat i prowizje, gdzie między innymi info o
    > wprowadzeniu opłat za przelewy:
    > od 0,50 zł do 4 zł w zależności od konta i typu przelewu

    jeszcze nie dostalem zadnego info, a wiec pytam: ile za przelewy przez pekao24
    dla eurooknta akademickiego.

  • 3. Data: 2006-05-09 22:18:21
    Od: "Kuba-RPM" <kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIElife.pl>

    > jeszcze nie dostalem zadnego info, a wiec pytam: ile za przelewy przez
    > pekao24
    > dla eurooknta akademickiego.

    Też mnie to żywo zainteresowało gdy rozpocząłem lekturę załączonego do
    wyciągu cennika. Przelewy via pekao24 pozostają bez opłat.
    pozdr.
    Jakub

  • 4. Data: 2006-05-10 06:09:47
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > a na koniec nowe taryfy opłat i prowizje, gdzie między innymi info o
    > wprowadzeniu opłat za przelewy:
    > od 0,50 zł do 4 zł w zależności od konta i typu przelewu

    Czy w Eurokoncie Plus opłaty są również za przelewy przez Pekao24 i zlecenia
    stałe?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2006-05-10 08:17:49
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Micha=B3_Kowalczyk?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > no cóż ... co tu komentować ...
    > trzeba chyba akcje kupić bo będą duuuuże zyski z prowizji .. hehe.

    Sensacja iście w dziennikarskim stylu. Tytuł chwytający uwagę, żadnych
    konkretów tylko bla bla bla. Informacja ogólna a nie szczegółowa.
    Pekao wprowadziła rozróżnienie opłat za przelewy dokonywane w placówkach
    bankowych i za pomocą telefonistek w zależności od posiadanego konta. Do tej
    pory każdy czy miał eurokonto akademickie czy eurokonto vip płacił za taki
    przelew pełną stawkę. Teraz im droższe konto tym niższa opłata za przelew
    przy ludzkiej asyście. Przelewy w pekao24 są nadal bezpłatne.
    Ech... ta umiejętność czytania ze zrozumieniem.

  • 6. Data: 2006-05-10 10:25:54
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    tej
    > pory każdy czy miał eurokonto akademickie czy eurokonto vip płacił za taki

    A co ze zleceniami stałymi?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2006-05-10 11:19:58
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > =?ISO-8859-2?Q?Micha=B3_Kowalczyk?= <m...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Przelewy w pekao24 są nadal bezpłatne.
    > Ech... ta umiejętność czytania ze zrozumieniem.

    Przeciez autor tego watku nigdzie nie zaznaczyl, ze przelewy beda platne tylko w
    oddziale, a suma 50gr pasuje jak ulal do oplat za przelewy internetowe, jesli
    porownac te oplaty do innych bankow. Wiec moze pocwicz te umiejetnosc czytania
    jeszcze troszeczke.

  • 8. Data: 2006-05-10 11:42:55
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Maciej Loret wrote on 2006-05-10 12:25:
    > Witam.

    > tej
    >
    > A co ze zleceniami stałymi?
    OIDP, to od Eurokonta Plus w górę są darmowe, nawet chyba te Twoje
    zmienno-cieplne :-).

    Ja dostałem to z wyciągiem za marzec bodajże.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 9. Data: 2006-05-10 14:27:57
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kjvirtual <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    jesli
    > porownac te oplaty do innych bankow. Wiec moze pocwicz te umiejetnosc

    Fucktycznie rzuciłem się niepotrzebnie na autora wątku. Chyba miał rację, bo
    na infolinii mi pani potwierdziła. Eurokontoplusowcy zapłacą za przelew w
    pekao24 50 gr za przelew, a eurokontovipowcy 30 gr. Informacja jednak musi
    być dalej sprawdzona, bo od razu tej informacji nie uzyskałem, czytała z
    tabeli prowizji.
    No cóż...udaję się do autora wątku z szampanem i przeprosinami.

  • 10. Data: 2006-05-10 15:02:09
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e3st9d$6it$1@inews.gazeta.pl, *KRZYSZTOF KRAWCZYK* wrote:

> [...]
    > informacji nie uzyskałem, czytała z tabeli prowizji.
    > No cóż...udaję się do autora wątku z szampanem i przeprosinami.

    Teraz ty zaczynasz niejasno pisac.
    Mozna prosic prosto i logicznie?
    Jaki oplaty wprowadzaja?

    Ile kto (jaki typ konta) zaplaci za przelew miedzybankowy?
    - peako24 internetowo
    - pekao24 telefonicznie
    - w oddziale

    --