  • Data: 2011-11-15 11:25:03
    Temat: Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-15 11:58, JaMyszka pisze:

    > Trudno uwierzyć, prawda?
    > Ale zaraz po otrzymaniu pierwszej KK, zostałam ostrzeżona przed takim
    wykorzystaniem KK przez osoby trzecie. Powiedział mi o tym człowiek, który testowo
    dokonał takiej transakcji - wystarczą dane osobowe i nr KK.

    Ale w razie reklamacji sklep nie dostanie pieniędzy, takie transakcje są
    zatem dokonywane ja jego (sklepu) ryzyko, a nie na ryzyko posiadacza karty.

    --
    Liwiusz