  • Data: 2010-06-08 12:10:40
    Temat: Re: Perełka
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kali - to imię
    >
    > a mam powiedzieć o Magdalence?
    > czego oczekujesz?
    >
    > Niestety, ale nic mądrego nie mam do powiedzenia, a raczej nie dożyję
    > czasów,
    > ,kiedy będą dostępne dokumenty, czyli materiały źródłowe na podstawie
    > których
    > można dokonywać ocen.

    Zadna partia nie jest zainteresowana ich ujawnienie bo wszystkie czerpia
    pelnymi garsciami z jej dobrodziejstw

    Co do PiS to najlepszym dowodem na pustoslowie jego hasel wyborczych z 2004,
    2005 i 2007 jest fakt ilu jego poslow bez mrugniecia bierze kase za bycie
    eurodeputowanym mimo wczesniejszych zapewnien o swojej bezinteresownosci i
    koniecznosci obrony niepodleglosci Polski, ktora mamy utracic w 2013

    Jego obecna kampania wyborcza polegajaca na gloszeniu hasel o koniecznosci
    przesuniecia wyborow na jesien obliczona jest na wzrost notowan Lecha
    Kaczynskiego, ktory wrocil do normalnego zachowania tzn. agresywnej krytyki
    rzadu

    Leszek