  • Data: 2005-04-06 19:55:03
    Temat: Re: Piątek
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Oj widać, że dawno nie miałeś do czynienia z uroczystościami religijnymi i
    > religią jako taką (nie ważne jaką). Stąd chyba takie Twoje podsumowanie -i
    > wiesz co Bartol? Myslałam, że jesteś mądrzejszy. Jak przeczytałam, to co
    > napisałes powyżej to zwątpiłam. I to nie jest żadne "oburzenie" - raczej
    > zadziwienie.

    Nie dziw sie tak. Chodzilem na sluby koscielne moich znajomych. Ponura
    impreza. Gdy jeszcze do tego ksiadz pieprzyl jak potluczony podczas
    kazania (jak nie o rozwodach, to o piwie z kolegami lub lodowkach i
    telewizorach), to byl niezly koszmar. Raz bylo lepiej (gdy ksiadz byl na
    poziomie), raz gorzej (gdy byl prostakiem), ale zawsze smutno jakos.
    Teraz jak ktos znajomy bierze slub koscielny, to przychodze, gdy wszyscy
    wychodza z kosciola. Tak jest ok. ;-)

    Bartol