  • Data: 2002-07-04 17:49:42
    Temat: Re: Pieczatka na przelewie - po co ?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> wrote in message
    news:ag1vdh$idc$1@news2.tpi.pl...
    > Jakkolwiek nie mam na ten temat wiarygodnych informacji, to jestem
    > przekonany, że fałszerstwo dokumentów jest znacznie ciężej karane niż
    > złożenie fałszywego oswiadczenia.

    Tylko, żeby to nie było tak jak z tym, że ktoś Cię walnie w łeb, Ty masz
    rację, ale oko straciłeś :-((( Ja kilkakrotnie wysyłałem potwierdzenia
    dokonania płatności z Inteligo (bez pieczątki) w obrocie gospodarczym i
    zawsze były akceptowane - oczywiście to tylko mój przypadek. Z drugiej
    strony przyjmując płatności na konto w Inteligo (a więc stały dostęp do
    salda) nie interesowały mnie dywagacje klientów na temat tego czy zapłacili
    czy nie dopóki nie widziałem wpłaty. Moim zdaniem to kwestia zaufaia -
    zaufaniem (i tak ograniczonym) można darzyć grupę kontrahentów - i tu
    wystarczyła mi rozmowa telefoniczna, że ktoś zapłacił lub zapłaci na pewno
    jutro, bo rzeczywiście wieczorem lub następnego dnia pieniądze były. Ale w
    stosunku do reszty _żadne_ pieczątki i podpisy _nic_ by nie zmieniły - bo
    wolę nie mieć racji i oko całe :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski