    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pieniadz BARDZO wirtualny
    Date: Wed, 09 Apr 2008 11:06:41 +0200

    Sebastian wrote:

    > O tym nie pomyślałem, sklepy zgłaszające złodziejom, że alarm przestał
    > działać to duży niefart. Zawsze wydawało mi się, że takie systemy
    > wytrzymują dużo więcej niż kilka godzin i to nie z powodu awarii sieci
    > tylko złodziei z nożycami do cięcia drutu.

    Wyjec z UPS'em zawsze tak powinien sygnalizowac odciecie od pepowiny
    (tj. zasilania albo centralki). W 99,(9)% przypadkow bedzie to oznaczalo
    zloczynce, ktory szykuje duzy skok na ochraniany system. Pozostaly
    margines to wlasnie ostatanie wydarzenia w Szczecinie (btw. wczoraj ktos
    porownywal zaistniala sytuacje do prawdopodobienstwa dwukrotnego
    wygrania 6 w duzym lotku :-)

    Pozdro

    Maseł