eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPieniądze wyciekły ludziom z konta.Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Date: Sat, 14 Mar 2015 15:35:36 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <me1gvt$7h6$1@node1.news.atman.pl>
    References: <550432cf$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-121-143.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1426343741 7718 89.72.121.143 (14 Mar 2015 14:35:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Mar 2015 14:35:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <550432cf$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 150314-0, 2015-03-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611227
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-14 o 08:43, Feliczko pisze:
    >
    > Pieniądze wyciekły ludziom z konta. Bank twierdzi, że stało się
    > to w wyniku phishingu.
    > http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/magazyn-ekspr
    esu-reporterow/wideo/10032015/18906152
    > http://www.eurobank.pl/o-banku-aktualnosci,stanowisk
    o-euro-bank-s.a.,49,189.html
    >
    > Dziwne. Operacje w Eurobanku użytkownik musi potwierdzić kodem
    > z tokena. Czyżby poszkodowani nie sprawdzili z czyjej strony robią przelew ?

    Materiał ma prawie godzinę, więc dyskutować możemy tylko o tym co sam
    streściłeś. Można powiedzieć, że phishing nie jest problemem banku,
    ale z drugiej strony coraz bardziej zaawansowane techniki ataków
    utrudniają przeciętnym ludziom ochronę przed ich konsekwencjami.
    A nie wszystkie banki robią wszystko co mogą by chronić swoich
    klientów, bo odpowiednie usługi firm trzecich kosztują, przy małej
    skali problemu tańsze jest "podejście indywidualne" i oddanie
    klientowi utraconej kasy, ale jak widać na tym przykładzie nie
    zawsze to tak działa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1