  • Data: 2015-03-17 19:17:14
    Temat: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-17 o 19:09, jj pisze:

    > Czyli w praktyce twój pomysł jest do bani.

    Czego w nim nie zrozumiałeś?

    > Super rozwiązanie. Wystarczy IP spoofing i cały misterny plan w pizdu.

    Tak Ci się wydaje.

    >Już nie mówiąc o tym, że ludzie jeżdżą po świecie i chcieliby mieć dostęp do banku z
    różnych miejsc,

    Też bzdura. Większość użytkowników prywatnych i instytucjonalnych nie ma
    potrzeby jeżdżenia po świecie z dostępem do przelewów międzynarodowych.

    >a nawet (!) dziwnych urządzeń typu tablet i komórka.

    I mogą mieć... a raczej muszą ;-) Sęk w tym, by mieć wybór, którego dziś
    banki nie stwarzają.

    Tak z ciekawości... bo już wiem, że gdy oskubie Ci ktoś konto to
    powiesz, że pewnie miałeś wirusa... grypy na przykład... a gdy jeszcze
    naplują Ci w twarz uważając za idiotę to powiesz, że deszcz pada?

    Przyznam, że kopiuj-wklej w pismach do różnych klientów to jednak
    przegięcie... dla mnie.

    --
    Pozdrawiam