eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPieniądze wyciekły ludziom z konta.Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Date: Tue, 17 Mar 2015 22:07:00 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <mea517$9p0$1@node1.news.atman.pl>
    References: <550432cf$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <me1h51$2vt$1@node2.news.atman.pl>
    <5506fba7$0$364$65785112@news.neostrada.pl>
    <me7e3g$u39$1@node2.news.atman.pl> <me91rd$261$1@node1.news.atman.pl>
    <mea48h$8pd$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-71-13-61.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1426626407 10016 89.71.13.61 (17 Mar 2015 21:06:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Mar 2015 21:06:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <mea48h$8pd$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611322
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-17 o 21:53, MarcinF pisze:
    > Część winy ponosi ten który zdecydował, że jedynym zabezpieczeniem
    > tego mieszkania jest łatwy do skopiowania klucz.

    Więcej nawet... jeśli nie masz odpowiednich zabezpieczeń to
    ubezpieczyciel może odmówić usługi (np. AC w niektórych TU wymagają co
    najmniej 2 zabezpieczeń auta przed kradzieżą).

    > Po stronie banku jest do dyspozycji sporo mechanizmów zabezpieczających,
    > więc jeśli narzuca hasła jednorazowe jako jedyne zabezpieczenie to na
    > pewno nie robi wszystkiego co by mógł by chronić klientów.

    Czasami wręcz celowo rezygnując ze sprzętowego tokena na rzecz SMS lub
    tokena w telefonie. Jeśli dodamy do tego możliwość mobilnego dostępu do
    konta to przy marnym zabezpieczeniu przejęcie telefonu może oznaczać, iż
    Klient narażony jest na utratę oszczędności.

    > Rozumiem jeśli bank nie wydaje na zabezpieczenia bo taniej mu wychodzi
    > oddawanie skradzionej kasy klientom, ale opisanym przypadku kasy nie
    > oddał. Z oświadczenia nie wynika też, że bank dokłada wszelkich starań
    > by do takich sytuacji unikać przez używanie dodatkowych zabezpieczeń.
    > Może ich nie posiada wcale, albo się nie przyznaje do nich skoro w tym
    > przypadku zawiodły, za to wyraźnie i całkowicie odciął się problemu.

    Nie tylko na tym taniej wychodzi, ale wręcz zarabia. Złudą jest
    myślenie, iż z tych 35 mln cała kwota trafiła do złodziei. Bank policzył
    za przelewy, przewalutowania, być może też wypłaty w obcych bankomatach
    itd. To wszystko są bardzo kosztowne usługi.

    Doprawdy zastanawiające, że tego nie dostrzegacie...

    --
    -----------
    Pozdrawiam
    Szymon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.03.15 22:10 S
  • 17.03.15 22:10 J.F.
  • 17.03.15 22:13 Kamil Jońca
  • 17.03.15 22:19 S
  • 17.03.15 22:23 J.F.
  • 17.03.15 22:27 S
  • 17.03.15 22:29 PiteR
  • 17.03.15 22:33 Liwiusz
  • 17.03.15 22:33 jj
  • 17.03.15 22:37 PiteR
  • 17.03.15 22:46 PiteR
  • 17.03.15 22:58 S
  • 17.03.15 23:07 S
  • 17.03.15 23:10 S
  • 17.03.15 23:11 m4rkiz

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1