  • Data: 2005-03-26 22:13:15
    Temat: Re: Pieniadze z Irlandii
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Nowy ----> Marcin wrote:
    > Witam, wkrotce bede w tym kraju
    chyba w tamtym kraju,
    bo w tym kraju to ty jestes teraz

    > i zastanawiam sie czy warto zakladac w
    > polsce konto walutowe (i w jakim banku jesli ktos wie prosilbym o
    > podpowiedz) czy zalozyc tam konto i przelewac na moje konto w inteligo
    > lub mbanku ? Co poradzicie ? Przegladalem archiwum, lecz nie uzyskalem
    > jednoznacznej odpowiedzi.

    To zależy co tam będziesz robił i do czego ci to konto.
    Jeżeli jedziesz do konkretnej pracy, to założysz sobiet tam konto i tak
    będzie najwygodniej.
    Na koniec wypłacisz lub przelejesz pieniądze na konto w Polsce.

    Jeżeli jedziesz w ciemno i nie wiesz, czy będziesz miał tam jakiekolwiek
    pieniędze i do tego czasu chcesz jakoś przeżyć, to w ogóle konto
    walutowe ci nie jest do niczego potrzebne.
    Równie dobrze przeżyjesz za pomocą karty z inteligo i z mBanku.