  • Data: 2005-03-27 10:07:13
    Temat: Re: Pieniadze z Irlandii
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nowy ----> Marcin" <.@.> napisał w wiadomości
    news:d250qs$3oj$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    to zależy jaka karta, ale generalnie wydawanie pieniędzy za pomocą karty
    może być bardziej kosztowne niż przelew ! Szczególnie gotówka.

    Zakładając konto walutowe w Polsce możesz oczywiście uniknąć
    przewalutowania, ale z drugiej strony kto wie kiedy jest korzystniej...
    Co do przelewu: Ważnym udziałowcem BRE jest commerzbank, więc tu szukałbym
    tanich przelewów. Ale czy są w Irlandii nie wiem.
    Inteligo jest własnością PKOBP więc raczej nie ma takich powiązań, jedynie
    korespondencyjne - zajrzyj na strony PKO i szukaj banków korespondentów.