  • Data: 2010-09-18 14:07:53
    Temat: Re: Pierdel fatsa
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > No ale co, w jakiejś manifestacji uczestniczyłeś i cię przydybali, czy
    > jak ?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Mialem 21 lat i bylem podchorazym WAM.
    Oficjalnie wyrzucili mnie za przemowe na zebraniu organizacji partyjnej,
    nieoficjalnie i oni i ja wiedzielismy za co naprawde.
    (mialem swoja mala konspiracje na 3 roku, napedzilismy towarzyszom
    stracha). No i won w kamasze na 2 lata, do karnej
    kompanii. Zamiast grzecznie wykonac rozkaz to ja wybralem sie do braci
    Czechoslowakow, bic sie tam za nich pko Polaczkom
    w Brygadzie Miedzynarodowej. Chuje, wydali mnie w kajdankach Polsce. No
    ale dostalem za to sowite odszkodowanie: sam
    Prez.Havel dal mi swoja ksiazke z dedykacja. Prez.Walesa kazal mnie
    zrehabititowac na tej juz martwej dzis uczelni a z wiezienia jestem
    dumny, nie potrzebuje niczego za ciekawe 15 mies tam spedzone. Wyszedlem
    na amnestie w sierpniu 1969 bo jak sie wszystkich
    zdolnych do myslenia pozamyka to kto bedzie wtedy cos w tym kraju robil?
    Nawet Gomulka to wiedzial.