  • Data: 2006-07-22 10:55:20
    Temat: Re: Pierwsza karta KK
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:e9j0dn$qq1$1@inews.gazeta.pl...

    > Poruszyłeś tutaj kwestię posiadania KK.
    > W moim przypadku jest tak. Bez karty KK doskonale sobie radzę lecz były
    > momenty w których by sie przydała.
    > Mianowicie posiadałem kiedys tylko jedno konto (mBank) i zdazyło mi się że
    > bankomat zjadł mi karte, co spowodowało że zostałem bez środków do życia.
    > Obecnie otworzyłem sobie drugie konto (inteligo) tylko po to aby posiadac
    > drugą kart, lecz konto to kosztuje mnie 12zł rocznie.

    Skoro masz konto osobiste w mB (zapewne eKonto) to wystarczy jeden telefon
    na mLinie i bedziesz mial druga karte za darmo. Otoz otwierasz sobie
    izzyKonto
    do ktorgo mozesz zamowic darmowa karte VE. Jedyna roznica to miedzy kartami
    do eKonta a izzy to oczywiscie obrazek i na izzy sa mniejsze limity
    poczatkowe,
    ale mozna zmienic przez strone.

    Pozdrawiam

    Marcin