  • Data: 2006-07-23 11:06:10
    Temat: Re: Pierwsza karta KK
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO zapis w regulaminie kart WBK mial na celu strorzenie takiej
    mozliwosci
    > (fakt, ze jego kontrukcja moze nie byc zbyt jasna dla klienta). Nie
    odbiera
    > on klientowi mozliwosci zareklamowania transakcji, a oznacza tylko, ze
    > transakcje takie obciazaja rachunek karty i zostana wymienione na wyciagu.
    > Klient ma zagwarantowane ustawowo prawo do zlozenia reklamacji (bank musi
    na
    > to dac co najmniej 14 dni od otrzymania wyciagu), a ta nie moze byc
    > automatycznie odrzucona ze wzgledu na typ transakcji.

    No tak, reklamację można złożyć, ale ciekawe co dalej... Na tym samym
    portalu znalazłem artykuł http://www.kartyonline.pl/arty.php?id=181
    a w nim: "Zgodnie z Ustawą o Elektronicznych Instrumentach Płatniczych,
    ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane bez
    fizycznego użycia karty płatniczej.", zatem jak to jest z tymi transakcjami
    netowymi... ponosi czy nie ponosi? Rozumiem, że w Twojej opinii bank winien
    uznać reklamację transakcji w Internecie jeśli została zrealizowana z mojej
    karty bez mojej wiedzy (to dość proste podejrzeć numer).