eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPierwsza karta KKRe: Pierwsza karta KK
  • Data: 2006-07-24 16:04:48
    Temat: Re: Pierwsza karta KK
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Nie ma znaczenia, czy za, czy bez. Bank zawsze powinien zrobić CB na
    > żądanie klienta.

    Jakas podstawa takiego twierdzenia? Jesli klient po prostu zeznaje,
    ze sie rozmyslil, to bank ma zrobic chargeback?

    Klient w ogole nie moze żądac od banku zrobienia chargebacku, bo...
    nie jest strona :-) Klient jedynie moze zlozyc reklamacje (a czy
    sklep zrobi chargeback czy odda mu z wlasnych pieniedzy to juz nie
    jest jego sprawa). Samo slowo "reklamacja" oznacza, ze cos musialo
    pojsc inaczej niz chcial tego klient, nie?

    >>w szczegoly. Jesli klient potwierdza, ze zgodzil sie na przeprowadzenie
    >>transakcji (a potem mu sie odwidzialo, a sklep wywiazal sie ze swoich
    >>zobowiazan) to sprawa moze byc bardziej skomplikowana. Nawet jesli
    >>numer do komputera wklepywala zona.
    >
    > Nie dla banku. JEdynie sklep ma łatwiej w dochodzeniu należności.

    Chetnie zobacze podstawe.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1