eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPierwsza karta KKRe: Pierwsza karta KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pierwsza karta KK
    Date: Mon, 24 Jul 2006 18:04:48 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <m...@d...localdomain>
    References: <e9fbsj$ctm$1@atlantis.news.tpi.pl> <e9gat8$kqm$1@inews.gazeta.pl>
    <e9gblq$dnj$1@nemesis.news.tpi.pl> <e9h06r$66r$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e9isrl$dqq$1@inews.gazeta.pl> <e9q471$ld7$1@news.dialog.net.pl>
    <23adb$44c33fe4$540ae0de$11650@news.chello.pl>
    <e9vgtv$33f$1@news.dialog.net.pl>
    <bf8de$44c35211$540ae0de$14848@news.chello.pl>
    <e9vl6j$696$1@news.dialog.net.pl> <m...@d...localdomain>
    <ea1s40$rmu$1@news.dialog.net.pl> <m...@d...localdomain>
    <s...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: cpt150.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1153757234 15111 83.31.225.150 (24 Jul 2006 16:07:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jul 2006 16:07:14 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:9ZR+3WUQNAUKIf87AEJjanS91Mw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:391669
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Nie ma znaczenia, czy za, czy bez. Bank zawsze powinien zrobić CB na
    > żądanie klienta.

    Jakas podstawa takiego twierdzenia? Jesli klient po prostu zeznaje,
    ze sie rozmyslil, to bank ma zrobic chargeback?

    Klient w ogole nie moze żądac od banku zrobienia chargebacku, bo...
    nie jest strona :-) Klient jedynie moze zlozyc reklamacje (a czy
    sklep zrobi chargeback czy odda mu z wlasnych pieniedzy to juz nie
    jest jego sprawa). Samo slowo "reklamacja" oznacza, ze cos musialo
    pojsc inaczej niz chcial tego klient, nie?

    >>w szczegoly. Jesli klient potwierdza, ze zgodzil sie na przeprowadzenie
    >>transakcji (a potem mu sie odwidzialo, a sklep wywiazal sie ze swoich
    >>zobowiazan) to sprawa moze byc bardziej skomplikowana. Nawet jesli
    >>numer do komputera wklepywala zona.
    >
    > Nie dla banku. JEdynie sklep ma łatwiej w dochodzeniu należności.

    Chetnie zobacze podstawe.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1