eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPierwsza karta KKRe: Pierwsza karta KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!trzypion!
    not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pierwsza karta KK
    Date: Mon, 24 Jul 2006 18:41:05 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Sender: t...@1...0.1.3
    Message-ID: <l...@4...com>
    References: <e9h06r$66r$1@nemesis.news.tpi.pl> <e9isrl$dqq$1@inews.gazeta.pl>
    <e9q471$ld7$1@news.dialog.net.pl>
    <23adb$44c33fe4$540ae0de$11650@news.chello.pl>
    <e9vgtv$33f$1@news.dialog.net.pl>
    <bf8de$44c35211$540ae0de$14848@news.chello.pl>
    <e9vl6j$696$1@news.dialog.net.pl> <m...@d...localdomain>
    <ea1s40$rmu$1@news.dialog.net.pl> <m...@d...localdomain>
    <s...@4...com>
    <m...@d...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1153758933 398 83.16.75.82 (24 Jul 2006 16:35:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jul 2006 16:35:33 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:391676
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 24 Jul 2006 18:04:48 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:
    >
    >> Nie ma znaczenia, czy za, czy bez. Bank zawsze powinien zrobić CB na
    >> żądanie klienta.
    >
    >Jakas podstawa takiego twierdzenia? Jesli klient po prostu zeznaje,
    >ze sie rozmyslil, to bank ma zrobic chargeback?

    Tak. Podstawa - regulacje Visa int. - Transakcje bez fizycznego użycia
    karty (MO/TO/IO) sa na ryzyko sprzedawcy.

    >Klient w ogole nie moze żądac od banku zrobienia chargebacku, bo...
    >nie jest strona :-) Klient jedynie moze zlozyc reklamacje (a czy
    >sklep zrobi chargeback czy odda mu z wlasnych pieniedzy to juz nie
    >jest jego sprawa). Samo slowo "reklamacja" oznacza, ze cos musialo
    >pojsc inaczej niz chcial tego klient, nie?

    'nie moja transakcja' ;)

    >> Nie dla banku. JEdynie sklep ma łatwiej w dochodzeniu należności.
    >
    >Chetnie zobacze podstawe.

    powyżej.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=861112
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1